2017 ձմեռային ճամբարի հաշվետվություն

Իմ անհատական պլանները՝ 9-13, 16-20, 23-27

Իմ հրապարակված նյութերն են՝ Կլոր սեղան ավագ դպրոցում, Ագարակ, Նախագիծ <<Բարի գալուստ մեր տուն>>

Մասնակցություն <<Բարի գալուստ մեր տուն>> նախագծին

Մասնակցություն Բնագիտատեխնիկական ստուգատեսին՝ Հրաբուխ՝ բնագիտական փորձ

Մասնակցելու եմ Դիջիթեքին

Մասնակցություն մարզական ստուգատեսին՝ 1/25/2017 սահնակներով

Մասնակցություն Գիտագործնական հավաքի՝ Արևելյան դպրոցում և Քոլեջում

Մասնակցել եմ Կլոր սեղանին՝ Ավագ դպրոցում, Միջին դպրոցում Լուսինե Բուշի, Ժաննա Հակոբյանի և Տաթև Ալեքսանյանի

Ինձ հետաքրքրեցին բոլոր Կլոր սեղանները, որոնց մասնակցել եմ, բայց ուզում եմ առանձնացնել Քոլեջում Կլոր սեղանը, որտեղ ներկայացվեց պրեզենտացիա և պատմեցին կրթահամալիրի մասին ու տարբեր նախագծերի մասին, որոնք այժմ իրականացնում են և դեռ ուզում են իրականացնեն:

Ճամփորդություն՝ Խնկո Ապոր գրադարան

Մասնակցել եմ Մեդիաուրբաթին

Մասնակցել եմ սննդի կազմակերպմանը՝ բոլոր երեք անգամներին

Կատարել եմ Ռուսերենի առաջադրանքները, որոնց ներկայացրել եմ Դիջիթեքին

 

 

 

 

 

2 thoughts on “2017 ձմեռային ճամբարի հաշվետվություն

Leave a comment